Via Directe Avatar Tossal de la Feixa (Alt Urgell)

23/10/14


Passem Coll de Nargó direcció a Bòixols, i agafem el trencant de Sallent, des d’aquí a 2,7 quilòmetres tenim un trencant a la dreta, que queda una mica amagat, i nosaltres pugem per que anem amb 4x4, fins a un camp d’ametllers, on aparquem i on al final del camps intuïm el camí que marxa, marcat amb fites i marques vermelles.

1r llarg
4a reunió
Seguim el camí i ens va apropant a la paret del Tossal de la Feixa, fins que el camí va marxant a l’esquerra, on trobem unes marques grogues que ens porten fins al peu de via.

La via es fàcil de localitzar per les assegurances grogues...
Amb el Roger ens alternem els llargs, començant ell, no els descriuré tots per que tampoc tenen res de l’altre món.
L
a via no té pèrdua per la gran quantitat d’assegurances, jo no ho criticaré, qui vulgui que les xapi totes i qui no vulgui no, però a mi no m’hi fan nosa.





3r llarg (A0)

Nosaltres apurem la via en lliure (màx. 6a),excepte el desplom del 3r llarg, que hi fem algun A0, i els dos últims llargs el Roger els empalma per la calor que fa i les ganes que tinc jo de sortir de la paret, fet que no m’ha deixat gaudir gaire de la via, és tardor però sembla que hem agafat un dia d’estiu...





El descens el fem a l’esquerra, on trobem fites que ens porten fins al camí que hem deixat abans i ens retorna al cotxe, ben acalorats!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada